طراحی داخلی و کابین خودرو ام‌جی

آنچه در اتاق این خودرو چینی می‌بینید، هرگز در هیچ‌یک از هموطنانش مشاهده نمی‌کنید. در کابین ام‌جی، برشی از طراحی بروز و جدیدی به نمایش گذاشته شده است. در کنار این طراحی، ترفندهایی به کار رفته است که به زیبایی و جذابیت درون کابین این خودرو افزوده است. در ادامه به بیان ویژه‌گی‌های طراحی داخل کابین ام‌جی می‌پردازیم.

ویژگی‌های طراحی داخلی ام‌جی

در کابین این خودرو، طراحی‌های کشیده‌ ومثلثی مجاری تهویه هوا، فرورفتگی محل نمایشگر و طبقه‌بندی کلیدهای داشبورد دیده می‌شود. در خصوص مانیتور ام‌جی مدل GT، از سایز 7 اینچ استفاده شده است. در پشت پنل، سبک طراحی سیلندری دیده می‌شود، که می‌توان گفت شیوه‌ای بروز محسوب می‌شود. در قسمت جلویی کابین، نمایشگر TFT برای اطلاع رسانی کیلومتر شمار، مصرف سوخت و… قرار گرفته است.

در قسمت زیر نمایشگر، چند چراغ کوچک هشدار دهنده مانند ترمز دستی و کمربند درنظر گرفته شده است. عقربه‌های مربوط به سرعت و دور موتور نیز کاملاً ساده طراحی شده‌اند. بعضی چراغ‌های هشدار فنی مانند افت فشار روغن و نقص باتری در پنل دور موتور جای گرفته است. فرمان ام‌جی GT و ام‌جی 6 ، دکمه‌های پلاستیکی و دو قطعه مورب نقره‌ای رنگ دارد.

صندلی‌ها در این خودرو، راحتی و پوشش مناسبی دارند که می‌توان گفت شبیه به چرم هستند. اگر تا به حال در خودرو داخلی سوار شده‌اید، نشیمن ام‌جی GT فراتر از انتظار شما خواهد بود! قسمت‌های تودری‌، با پوشش پارچه‌ای و دستگیره‌های نقره‌ای جذابیت خاصی دارد.

کلام آخر

کیفیت بالای متریال داخلی ام‌جی، خصوصاً سدان GT، این خودرو را هم‌رده با خودروهای کره‌ای موجود در بازار کرده است. ام‌جی GT در طراحی داخلی کاملاً پخته عمل کرده است و تقلید شیطنت‌آمیزی از فورد فوکس کرده است، به خصوص در قسمت نمایشگرهای لمسی و دکمه‌های کنترلی زیر آن. اگر علاقمند به خرید خودرو ام‌جی هستید، نگران تأمین قطعات یدکی و فابریک خودروتان نباشید. بازرگانی ستایش‌فر، در این خصوص آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی می‌باشد.