لوازم ام جی 350

لوازم ام جی 350  در خیابان ملت، در بازرگانی ستابش فر ، عرضه میشود.

یکی از شاخص‌ترین و پرطرفدارترین مدل‌های خودرو ام جی، خودرو ام جی 350 است که از سال 2013 وارد بازار ایران گشته است. ایمنی نسبتاً بالا، سواری عالی و دوام فنی نسبتاً خوب این خودرو سبب شده است تا محبوبیت این خودرو نسبت به رقبای خود بیشتر باشد. اما مشکل اصلی ام جی 350 در بازار ایران کمبود قطعات یدکی و عدم وجود نمایندگی‌های فروش قطعات سبب شد تا خرید و فروش این خودرو با رکود مواجه شود. اما اگر شما از سواری این خودرو راضی هستید یا قصد دارید یک MG 350 معامله کنید نگران تأمین لوازم یدکی آن نباشید. همکاران ما در بازرگانی ستایش فر قصد دارند در این مطلب چگونگی تهیه قطعات و لوازم ام جی 350 اصل و استاندارد را بررسی نمایند، پس لطفا تا پایان همراه ما باشید.

مشخصات فنی خودرو ام جی 350

خودرو MG 350 خودرویی اسپرت، زیبا، سبک با شتاب مناسب است که از سوی جوانان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این خودرو که ویژگی‌های خاص و طراحی منحصربه‌فردی دارد ظاهری لوکس، توان و قدرت بالای موتور، سرعت و شتاب بالا و محور محرک عقب دارد که تمام ویژگی‌های این مدل از ام جی به‌صورت کاملاً هوشمندانه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و درنهایت ساختار زیبای ام جی 350 را تشکیل داده است. این خودرو در کلاس کروک، کوپه یا فست‌بک، کراس‌اوور و مینی یا هاچ‎بک نیز تولید می‌گردد. در تمام مدل‌های این سدان از ام جی، موتوری قدرتمند، دارای چهار سیلندر خطی VCT با حجم 1500 cc و با حداکثر قدرت 107 اسب بخار قرار دارد.

در مقایسه با دیگر خودروهای روز دنیا، موتور ام جی 350 دوستدار محیط زیست به‌حساب می‌آید و کمترین میزان آلودگی را تولید می‌کند. یکی دیگر از مهمترین ویژگی‌های این خودرو میزان امنیت نسبتاً خوبی است که برای راننده و سرنشینان فراهم می‌آورد. این خودرو به 6 کیسه هوا مجهز است که در سه حالت جلو، جانب و پرده‌ای قرار گرفته‌اند. از دیگر نکات ایمنی رعایت شده در این خودرو قفل شدن درب‌ها در زمان حرکت محسوب می‌شود. این قفل‌ها که روی هر چهار درب کار گذاشته‌ شده‌اند، تأخیری هستند و در زمان بروز حادثه به‌صورت خودکار باز می‌شوند و در ادامه سیستم سوخت‌رسانی قطع می‌گردد. این خودرو به کمربند ایمنی 3 نقطه‌ای پیش‌کشنده در صندلی‌های عقب مجهز است همچنین سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک همراه با فیلتر تصفیه هوا در داخل کابین ETC به‌صورت منظم هوای داخل خودرو را تصفیه می‌نماید.

از دیگر ویژگی‌هایی که در همان نگاه اول توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌نماید طراحی زیبا و منحصربه‌فرد بدنه و کابین آن به‌شمار می‌آید؛ به‌نحوی که هنگام رانندگی هیچ خستگی و احساس ناراحتی در قسمت پاها یا گردن راننده ایجاد نمی‌کند؛ درحقیقت طراحی صندلی‌ها و کابین کاملاً ارگونومیک است.   

لوازم جانبی خودرو ام جی 350

عملکرد مناسب و بهتر هر خودرو مستلزم رسیدگی، سرویس و تعمیر به‌موقع قطعات داخلی آن به‌حساب می‌آید. در سال‌های اخیر متأسفانه به دلیل مشکلات تحریم اغلب نمایندگی‌ها و مراکز تعمیر خودرو ام جی با کمبود قطعات یدکی ام جی 350 و دیگر مدل‌های این خودرو روبه‌رو بوده‌اند، به‌همین علت بازار فروش این خودرو با افت شدیدی مواجه گردید. همین موضوع سبب گشت دلالان شروع به فروش قطعات غیر استاندارد و غیر اصل نمایند و زمینه را برای خرابی‌ها و مشکلات گسترده‌تر فراهم آورند. اما به لطف واردکنندگان لوازم ام جی 350 به مرور زمان بازار قطعات یدکی این خودرو رونق گرفت و مشکلات دارندگان MG 350 برطرف شد. بازرگانی ستایش فر به‌عنوان تنها نماینده رسمی قطعات انواع مدل‌های ام جی در ایران تمام قطعات این خودرو را به‌صورت مستقیم و بدون واسطه وارد کشور می‌نماید.

بنابراین اگر شما یکی از انواع مدل‌های این خودرو را داشته باشید می‌توانید به‌صورت حضوری یا آنلاین قطعه مورد نظر خود را سفارش دهید و پس از چند روز در آدرس خود تحویل بگیرید. از مزیت‌های خرید از این مجموعه می‌توان به ضمانت اصل بودن کالا و هزینه بسیار مناسب آن اشاره نمود. بازرگانی ستایش فر بدون واسطه قطعات استاندارد و اصل خودروهای ام جی را به دست مشتریان می‌رساند بنابراین شما با پرداخت هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه می‌توانید قطعات اصل مورد نیاز خودرو خود را از این مجموعه تهیه نمایید.

کلام آخر

همه ما قبل از خرید خودرو جدید به فکر تأمین قطعات و مراکز تعمیری مجاز و مجهز هستیم، تا درصورت بروز هر مشکل از لحاظ تعمیری با مسئله غیرقابل حلی مواجه نشویم. اگر از دارندگان خودرو MG 350 هستید دیگر نگران تأمین قطعات یدکی آن نباشید. بازرگانی ستایش فر در بازار لوازم یدکی ایران تمام لوازم ام جی 350 اصل و استاندارد را از کشور سازنده وارد می‌نماید و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به دست مشتریان خود می‌رساند. شما می‌توانید به‌صورت مراجعه حضوری یا ازطریق وب‌سایت این مجموعه قطعات استاندارد مورد نیاز خود را تهیه نمایید و با خیالی آسوده بر روی خودرو خود نصب کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر همین حالا به وب‌سایت ستایش‌ فر مراجعه نمایید.