لوازم ام جی 550

لوازم ام جی 550  را میتوانید از بازرگانی ستایش فر در تهران، خیابان ملت تهیه نمایید.

خودرو ام جی 550 یکی دیگر از تولیدات شرکت MG است که بعد از واگذاری این شرکت به گروه چینی SAIC تولید و با هدف صادرات، به بازار ایران نیز راه ‌پیدا کرد. این خودرو که در مدل‌های 2010 تا 2013 در بازار خودرو ایران به فروش می‌رسد، مشخصات کیفی و فنی ایده‌آلی دارد و مورد توجه بسیاری از هموطنان قرار گرفته است. MG 550 که با نام شوالیه نیز شناخته شده است، دارای طراحی بدنه عالی، ایمنی و امکانات رفاهی بسیار بالایی است که هنوز هم مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرد. اما متأسفانه کمبود قطعات یدکی این خودرو، سبب شده است تا رانندگان این خودرو لوکس رفته‌ رفته به فکر فروش خودرو خود باشند.

اگر شما نیز مالک یک خودرو ا‌م‌جی 550 هستید یا دیگر مدل‌های ام جی را خریداری نموده‌اید، نگران تأمین لوازم یدکی خودرو خود نباشید. ما در این مطلب قصد داریم درخصوص خرید لوازم ام جی 550 اصل اطلاعات مفیدی به شما ارائه دهیم، پس لطفاً تا پایان همراه ما باشید.

مشخصات فنی خودرو ام‌جی 550

خودرو ام‌جی 550 موتوری قدرتمند دارد که مهمترین و اصلی‌ترین بخش این خودرو را تشکیل می‌دهد. همانطور که می‌دانید در خرید یک خودرو توجه به قدرت موتور یکی از مهمترین فاکتورهایی است که باید مورد توجه خریداران قرار گیرد. از دیگر مشخصات ایده‌آل ام جی 550 این است که این خودرو براساس استانداردهای محیط زیست ساخته شده است. به‌این معنی که گازهای خروجی از اگزوز MG 550 دارای استاندارد euro 5 اروپا است. مشخصات فنی مناسب این خودرو آن را به یکی از شایسته‌ترین انتخاب‌ها در خرید خوردو بدل کرده است، با یک نگاه کلی در ادامه، مشخصات اصلی که این خودرو را در مقابل رقبا پیروز گردانده است را ارائه خواهیم داد:

  • موتور 4 سیلندر به همراه توربو شارژ با حجم 1800 سی سی
  • 16 عدد سوپاپ
  • حداکثر قدرت موتور 160 اسب بخار در 5500 rpm
  • حداکثر گشتاور 215 نیوتن متر در 4500 rpm
  • گیربکس اتوماتیک 5 دنده Tip-Tronic
  • گازهای خروجی مطابق با استانداردهای euro
  • قابلیت تعویض دنده از پشت فرمان F1 Pedal
  • ظرفیت باک بنزین 62 لیتر

خرید لوازم یدکی ام جی 550

قدرت موتور بالا، ویژگی‌های رفاهی فوق‌العاده، سیستم تهویه مطبوع و امنیت ام‌جی 550 سبب شد تا این خودرو به یکی از پرطرفدارترین خودروهای وارداتی در بازار ایران بدل شود. اما مسئله مهم در اینجا تأمین لوازم ام جی 550 است که ذهن دارندگان این خودرو را به خود مشغول می‌نماید. درحقیقت هرکدام از ما قبل از خرید کالا به فکر خدمات پس از فروش آن هستیم، حال اگر این کالا خودرو باشد علاوه‌بر خدمات تعمیری باید به فکر منبع مطمئنی جهت تأمین قطعات آن باشیم. متأسفانه تا چندی پیش منبع مطمئنی درخصوص لوازم یدکی انواع مدل‌های ام‌جی در بازار ایران وجود نداشت؛ اما خوشبختانه بازرگانی ستایش فر به‌صورت مستقیم اقدام به واردات قطعات یدکی انواع مدل‌های MG از چین نموده است.

بنابراین دارندگان خودروهای MG 550 یا دیگر مدل‌های ام جی می‌توانند لوازم یدکی مورد نیاز خود را از این شرکت خریداری نمایند. قطعات ارائه شده توسط بازرگانی ستایش فر همگی اصل و استاندارد هستند و با قیمت مناسبی به مشتریان گرامی عرضه می‌شود؛ چراکه این قطعات بدون واسطه توسط همین شرکت وارد و به دست مشتریان می‌رسد.

قیمت لوازم یدکی ام جی 550

همانطور که می‌دانید مشکلات فنی و تخصصی هر خودرو باید سریعاً برطرف گردد تا سلامت سرنشینان و راننده در شرایط سخت و خطرناک جاده‌ای حفظ گردد. بنابراین بهتر است در زمان بروز هر مشکل سریعاً خودرو را به تعمیرگاه مجاز رسانده و تحت بررسی قرار دهید. گاهی مشکلات خودرو تنها با تعویض قطعات برطرف می‌گردد، درنتیجه درخصوص خودروهای وارداتی وجود مرکزی جهت تأمین قطعات اصلی لازم و واجب است. ازطرفی باتوجه به نوسانات بازار ارز مسلماً شرکت‌های واردکننده با قیمت‌های متفاوتی این محصولات را به مشتریان عرضه می‌نمایند. بازرگانی ستایش‌فر به‌عنوان واردکننده مستقیم قطعات خودرو ام جی از چین این محصول را بدون واسطه به مشتریان محترم و مراکز تعمیری مجاز MG 550 ارائه می‌نماید.

به‌دلیل حذف واسطه این واردکننده لوازم ام جی را با قیمتی مناسب به مشتریان محترم عرضه می‌نماید؛ بنابراین شما می‌توانید قطعات یدکی اصلی خودرو ام جی را با قیمت مناسب از این نمایندگی دریافت نمایید.

کلام آخر

همه ما در زمان خرید یک خودرو جدید به فکر بازار قطعات آن و تعمیرگاه مطمئن و مجاز آن خودرو هستیم. خودروهای ام جی که در ایران و از سوی جوانان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، مدتی به دلیل عدم وجود قطعات اصلی با رکود مواجه شده بود. اما خوشبختانه با وجود واردکنندگانی مانند بازرگانی ستایش‌فر این مشکل برطرف و مجدداً بازار انواع مدل‌های خودرو ام‌جی با رونق روبه‌رو گردید. ما در این مطلب تلاش کردیم بازرگانی ستایش فر را به‌عنوان واردکننده مطمئن لوازم ام جی 550 به شما معرفی نماییم. این بازرگانی که قطعات خودروهای ام جی را بدون واسطه وارد ایران می‌نماید، تمام قطعات اصلی و استاندارد ام جی را با قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه به مشتریان عرضه می‌نماید.

شما می‌توانید جهت سفارش قطعات مورد نظر به‌صورت حضوری یا ازطریق وب‌سایت این بازرگانی، به‌صورت آنلاین سفارش دهید. جهت بررسی قطعات ام جی و سفارش محصول مورد نظر هم‌اکنون می‌توانید با این گروه بازرگانی تماس حاصل فرمایید یا به وب‌سایت ایشان مراجعه کنید.