لوازم موتوری ام جی – MG از کجا بخریم ؟

لوازم موتوری ام جی – MG را باید از فروشگاه معتبر خرید کنید، تا از کیفیت قطعات آن مطمئن باشید.

موتور هر اتومبیل قلب تپنده آن محسوب می‌شود، بنابراین درصورت خرابی یا مشکل کل سیستم خودرو دچار اختلال می‌گردد. همیشه مشکلات و خرابی‌های مختلف در هر خودرویی اتفاق می‌افتد، حال اگر خودرو خارجی باشد و قطعات آن در دسته محصولات وارداتی قرار گیرد یافتن قطعه فابریک و خرید آن در ایران به یک چالش تبدیل می‌شود. خودرو ام جی MG تولید کمپانی سایک موتور چین است که این روزها طرفداران زیادی در بازار ایران پیدا کرده است. واردکنندگان بسیاری در ایران قطعات فابریک خ.دروهای خارجی را به بازار وارد کرده‌اند. با این وجود قطعات یدکی و فابریک ام وی ام در ایران بسیار کمیاب است و پیدا کردن آن‌ها به سختی انجام می‌شود.

 در بازار فروش قطعات و لوازم خودرو در چراغ برق تهران، بازرگانی ستایش فر اقدام به واردات مستقیم قطعات فابریک خودرو ام جی نموده است. این بازرگانی بدون واسطه قطعات را وارد و به فروش می‌رساندف درنتیجه هزنه تمام شده ان برای مصرف کننده مقرون به صرفه است. در ادامه به مشکلات و خرابی‌های موتور خودرو ام جی اشاره می‌کنیم تا در زمان بروز هرکدام شما عملکردی آگاهانه داشته باشید.

با توجه به تنوع تولید کننده ها و تولید کالاهی بی کیفیت خصوصا برای ماشین های وارداتی، بهتر است که لوازم موتوری ام جی – MG حتما از فروشنده یا وارد کننده معتبری تهیه نمایید.

چراغ خطر ام جی

موتور خودروی ام جی 

موتور خودروهای ام جی یکی از حساس‌ترین موتور خودروهای چینی حسوب می‌شود. موتور این خودروها از دو بخش مکانیکی و برقی تشکیل شده است و عدم استفاده درست از خودرو می‌تواند به این قسمت‌ها آسیب برساند. این دو بخش موتور از لحاظ کارکرد به یکدیگر وابسته هستند و مشکلات هرکدام راندمان بخش دیگر ر پایین می‌آورد. باتوجه به اینکه اغلب خودروهای جدید و وارداتی ازلحاظ تعمیری نیاز به عیب یابی تخصصی دارند، بهتر است درصورت بروز هرکدام از علائمس ه خرابی موتور را گزارش می‌دهند به یک تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و از ادامه رانندگی خودداری کنید.

علائم خرابی موتور  ام جی MG

هرکدام از بخش‌های خودرو درصورت خرابی و مشکل در عملکرد، نشانه‌ها و علائمی به همراه دارد. خرابی موتور خودروهای ام جی علائم زیر را به دنبال دارد، بهتر است با مشاهده هرکدام از این علائم جهت رسیدگی سریعاً اقدام نمایید.

  • کم توان شدن خودرو در مسیرهای سخت: اگر خودرو شما شتاب روزهای اول را ندارد و به اصطلاح نمی‌کشد بهتر است جهت جلوگیری از آسیب موتور به تعمیرگاه مراجعه نمایید.
  • چراغ‌های هشداردهنده خودرو: چراغ چک فشار روغن یا چراغ چک موتور ازجمله چراغ‌های هشدار خودرو ام جی محسوب می‌شود. درصورت روشن شدن این چراغ‌ها ابتدا سنسور درب موتور ام جی را چک نمایید، درصورت درست بودن این سنسور بهتر است قبل از گسترش مشکل جهت عیب یابی به تعمیرگاهی مجهز مراجعه نمایید.
  • به لرزش‌های خودرو ام جی توجه کنید: درصورتی که هنگام حرکت احساس صدا یا لرزش نمودید مسمئن باشید شمع‌های خودرو دچار ایرادات مهمی شده است و تا قبل از آسیب بیشتر به موتور به تعمیرگاه مراجعه نمایید.
  • تعویض به موقع روغن و فیلتر روغن: باتوجه به دستورات درج شده در دفترچه راهنمای خودرو ام جی در مدت زمان مشخص اقدام به تعویض روغن و فیلتر روغن نمایید. عدم توجه به این موضوع می‌تواند از دلایل خرابی موتور خودرو شما باشد.
  • توجه به سروصدای موتور: موتور خودروهای خارجی معمولاً بی صدا کار می‌کنند، بنابراین اگر احساس کردید صدای اضافه‌ای از سمت موتور می‌شنوید ممکن است پیستون خراب باشد یا احتراق سوخت سریعتر اتفاق می‌افتد درنتیجه اقدام به موقع شما می‌تواند نجات‌دهنده موتور خودرو شما باشد.
  • سوخت رسانی نادرست: توان کم خودرو در سربالایی‌ها می‌تواند نشانه‌ای از سوخت رسانی نادرست به بنزین باشد.
  • خروج دود رنگی از اگزوز: دود آبی رنگ یا دود سفید نشان دهنده خرابی موتور خودرو ام جی لست.

بهترین راه‌کار در زمان بروز خرابی

خودروهای ارجی با خودروهای قدیمی از لحاظ سیستم و قطعات بسیار متفاوت هستند. درصورت خرابی قطعات خودروهی جدید و وارداتی نباد خودسرانه عملی انجام دهید. بهتر است جهت عیب یابی و تعمیر به تعمیرگاهی معتبر و مجهز مراجعه نمایید. در مراکز معتبر تعمیر یا تعویض قطعات خودرو شما به بهترین شکل انجام می‌شود. این مراکز با استفاده از قطعات فابریک و استاندارد قطعه مورد نیاز خودرو شما را تأمین و نصب می‌کنند.

درصورت بروز مشکلات متوری در خودرو ام جی نیز باید به مرکزی مراجعه نمایید که قطعات اصل و استاندارد این خودرو را استفاده می‌کنند. همچنین جهت تهیه قطعات موتوری اصل ام جی MG می‌توانید با بازرگانی ستایش فر در تماس باشید.

 

 کلام آخر

بازرگانی ستایش فر در تهران واردکننده قطعات فابریک خودرو ام جی از چین به ایران است. این شرکت قطعت اصل را بدون واسطه وارد به در بازار فروش عرضه می‎نماید. شما با تهیه قطعات موتور خودرو ام جی از این شرکت قطعات اصلی و باکیفیت را با قیمتی مناسب خریداری خواهید کرد.