یدکی ام جی 3

یدکی ام جی 3، در خیابان ملت ، بازرگانی ستایش فر با قیمت مناسب و رقابتی عرضه میشود.

خودرو ام جی 3 یکی از انواع مدل‌های MG است که به تعداد محدود تولید و به بازار عرضه شده است؛ به‌همین دلیل گاهی دارندگان این خودرو با کمبود قطعات اورجینال آن روبه‌رو بوده‌اند. همین مسئله سبب شد تا این خودرو به مرور زمان محبوبیت خود را در بازار داخلی ازدست بدهد و از تعداد طرفداران آن روزبه‌روز کاسته شود. چراکه اولین و مهمترین اصل در نگهداری هر خودرو امکان تأمین قطعات اصل و اورجینال آن محسوب می‌شود. صدمات جاده‌ای، تصادفات، ایرادات فنی و… ازجمله اتفاقاتی هستند که نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات خودرو را لازم و ضروری می‌گردانند. اگر شما دارنده یک  خودرو ام جی 3 هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید، چراکه ما در این مطلب قصد داریم نحوه تهیه و خرید لوازم ام جی 3 اصل را برای شما شرح دهیم، پس لطفاً تا پایان همراه ما باشید.

لوازم ام جی 3

فروش قطعات ام جی در بازار داخلی

دغدغه همه دارندگان خودروهای وارداتی ازجمله MG، تأمین قطعات اصل و اورجینال در زمان خرابی خودرو محسوب می‌شود. چراکه به دلیل تحریم‌ها و نوسانات ارزی، عده‌ای فرصت‌طلب، بازار این قطعات را در دست گرفته‌اند و با فروش قطعات ام جی غیر استاندارد، خسارت‌های مالی و جانی فراوانی به افراد وارد می‌آورند. چراکه خرید و نصب لوازم ام جی غیر اصل می‌تواند علاوه‌بر ایجاد اثرات منفی بر کیفیت رانندگی، جان راننده و سرنشینان خودرو را نیز به خطر اندازد. همانطور که می‌دانید خودروهای ام جی، به‌عنوان خودرو چینی شناخته شده‌اند که در این کشور ساخته و به بازار جهانی فرستاده می‌شوند. باتوجه به این موضوع، طبیعتاً قطعات یدکی این مدل از خودروها نیز در کشور چین ساخته و صادر می‌گردد. اما نکته بسیار مهم در این میان این است که تمام قطعات ساخته شده چینی، کیفیت بالا و قابل‌قبولی ندارند. چراکه شرکت‌های مختلفی در این کشور اقدام به تولید لوازم یدکی ام جی 3 یا دیگر مدل‌ها، با کیفیت‌های متفاوت نموده‌اند.

بنابراین شما رانندگان انواع مدل‌های ام جی باید تلاش کنید برای حفظ سلامت خودروتان از قطعات مرغوب خریداری و استفاده نمایید. در بازار قطعات یدکی خودرو بازرگانی ستایش فر به‌عنوان یکی از واردکنندگان موفق اقدام به خرید قطعات ام جی اصل از بهترین و معتبرترین کارخانجات چینی و وارد نمودن آن‌ها به کشور نموده است. بنابراین شما رانندگان محترم می‌توانید با خیالی آسوده تمام قطعات یدکی و لوازم ام جی را از این کمپانی خریداری کرده و خیالی آسوده بر روی خودرو خود نصب نمایید.  

 قیمت قطعات ام جی در ایران

انواع مدل‌های خودرو ام جی با طراحی و مهندسی فوق‌العاده و قدرت موتوری بالا، خودرویی مناسب برای سفرهای درون شهری و برون شهری به‌شمار می‌آیند. بنابراین لزوم حفظ این سطح از کیفیت رانندگی با رسیدگی‌های به‌موقع، تعمیرات اصولی و تعویض قطعات با لوازم اصل و اورجینال بسیار اهمیت دارد. از همین رو بهتر است شما راننده گرامی در زمان بروز کوچکترین ایراد در نحوه رانندگی خودروتان به مرکز تعمیرگاهی معتبر و مجهزی مراجعه نموده و درصورت نیاز به تعویض قطعه با خرید لوازم ام جی استاندارد، سلامت خودرو خود را در شرایط مطلوب حفظ نمایید. در بازار داخلی بازرگانی ستایش‌فر مشکل خرید قطعات اصل و اورجینال ام جی را برطرف نموده است. این واردکننده به‌صورت مستقیم از بهترین کارخانجات تولید قطعات یدکی ام جی، قطعات یدکی ام جی 3، قطعات یدکی ام جی  550 و لوازم ام جی 6 را خریداری نموده و وارد ایران می‎نماید.

باتوجه به نوسانات ارزی و وجود دلالان، اغلب فروشندگان قطعات یدکی خودرو محصولات خود را با قیمت‌های بالا به فروش می‌رسانند. اما گروه بازرگانی ستایش‌فر با حذف واسطه‌ها قطعات یدکی وارد شده به داخل ایران را مستقیماً به دست مشتری می‌رساند. در این میان با حذف واسطه‌ها، رانندگان گرامی می‌توانند قطعات مورد نیاز خودرو خود را با قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه خریداری کنند. خرید از این مجموعه کاملاً به سود رانندگان گرامی است، چراکه با پرداخت هزینه‌ای منصفانه می‌توانند از قطعات یدکی اصل خریداری نمایند و سلامت خود و خودروشان را حفظ نمایند.

کلام آخر

گروه بازرگانی ستایش‌فر در بازار لوازم یدکی ایران، امکان خرید قطعات و لوازم یدکی ام جی 3 اصل و اورجینال را فراهم نموده است. بنابراین شما رانندگان گرامی دیگر به سراغ قطعات استوک یا غیر استاندارد نروید و گول شیادان را نخورید. شما می‌توانید به‌صورت حضوری یا مراجعه به وب‌سایت این مجموعه، قطعه مورد نیاز خود را سفارش و خریداری نمایید. تمام قطعات ارائه شده در این مجموعه به دلیل حذف واسطه‌ها با قیمتی منصفانه به فروش می‌رسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر یا پرسش درخصوص نحوه ثبت سفارش می‌توانید با شماره تلفن 02133965774 تماس حاصل فرمایید.